Wednesday 26 October 2016

Resensie: Die Hantam Huis

Die Hantam Huis. Die word huis kry die klem in hierdie geval. Hier bied hul akkomedasie, restaurant, en geskiedenis. Alles wat in `n huis gekry word met `n bietjie liefde van die Hantam.

Dit is nog die oorsronlike gebou wat in 1854 gebou is in die vorm van `n "T". Hierdie is een van die oudste gebou in Calvinia en het meer as `n decade geneem om tot sy volle glorie herstel te word. In 1983 word dit as `n nationale monument verklaar.

By die Hantam Huis word daar eg traditionele geregte bedien soos bobotie, waterblommetjies, koeksisters, melktert, en nog vele meer om jou lippe af te lek.


Dit was `n grou oggend in Calvinia met wolke toe getrek en `n koue vind wat jou aan die bene knou.
Ek het om besluit om te kaan vir `n heerlike koffie en dalk net iets vir die oop kol in die maag.
Toe ek instap by die Hantam huis voel ek dadelik tuis met `n warm gevoel wat oor my kom. Hul beduie my na die restaurant area. Voor ek daar kom loop jy eers deur die winkel area, en dit is hier waar die reuk van mosbeskuit my tref en ek word weg gevoer na my ouma se huis. Die reuk van kaneel en mosbeskuit en die herinneringe van die dae wat ons saam gebak het en in die kombuis baljaar het. Die houtvloer se planke kraak en kreun van al die voete en lewens wat al oor hulle geloop het.
Die volgene vertrek huisves `n groot eetkamer tafel groot genoeg vir `n fees van `n maaltyd. Uit hierdie vertrek gaan jy na die restaurant area of slap kamer wat die geskiedenis uitbeeld van die vorige inwoners. Die restaurant area het 3 vertrekke, elke met sy eie karakter. die een vertrek is wel die kombuis... met die ou stoof in (die area het reeds gaste gehad om die tafel).

Ek het by die tafel gesit langs die orrel. Die diens is flink en vrolik. `n Warm gevoel op so koue dag. Warm sjokolade, `n muffin en pannekoek. (suiker rush). Ek het nie lank gewag nie toe staan die dame met die warm sjokolade en muffin voor my. Een van die varste muffins wat ek al aan gesmul het, warm, klam en vol geure. Die pannekoek het ook nie teleur gestel nie, al was dit bietjie koud vir die roomys wat daarby bedien word het ek hierdie veeragtige pannekoek geniet met die kaneel en suiker verhouding perfek.
Toe ek klaar is en wil ry was dit nie net die oop gaaitjie in my maag wat gevul is ie maar ook my vreugde bekker.

Die Hantam Huis sal verseker weer `n besoek van my ontvang as ek in die dorp is. Stop gerus by hulle en geniet die kos. Al is dit net `n vinnige moer koffie of rooibos tee.
 
 

No comments:

Post a Comment