Saturday 7 January 2017

Resensie: Sprei jou vlerke


Ek glo dat daar ander ook daar buite is wat soms opsoek is na `n uitdaging, `n onvergeetlike ervaring, `n bucketlist oomblik en iets vir die boeke.

 

Elke nou en dan ervaar ek die gevoel om die limiete te toets en dan net te leef in daardie oomblik. Twee jaar terug het ek en my ma  (nou 55) besluit om die sprong te vat en uit `n vliegtuig te spring. Dit was `n ongelooflik ervaring en voorreg om saam met my ma te kon beleef. Dit was hier waar die wiel begin draai het.

 

Wat sou die volgende uitdaging en belewenis wee swat ons kan doen?

Ons het die tema volgehou van sweef in die lug en besluit ons sal Paraglide die afgelope Desember vakansie.

 

Ek het bespreek deur die span by ”Cape Town Tandem Paragliding”. Dit was `n angename ervaring en hul was baie professioneĆ«l en georganiseerd soos `n goed geoliede rat.

 

Dit was `n perfekte dag in die Kaap, `n helder sonskym dag en die wind was perfek vir paragliding. Ons sprong was vanaf  Signal Hill ( Hulle kan ook van Leeukop af die sprong doen, als is afhangend van die wind rigting en weer die dag).  Weens die perfekte weer was almal in die Kaap buite en die verkeer was `n uitdaging maar dit was als die moeite werd. Die span het ons ontvang en die nodige vrywarings vorms ingevul. Dit was nie kort voor lan nie toe word ons ingespan in ons toerusting. Die proses is verduidelik en die moet en moenies is deurgegaan. Ek was reg vir  dit. My ma en broer was reg vir hulle sprong. Ek was eerste op die “ aanloopbaan” en voor ek kan dink hardloop ek by `n berg af (Uit my een tekkie), een sweep en ons is op. My instruktriese (Cathrine) doen paar toertjies en verduidelik hoe dit werk om saam met die windgolwe te sweef.  Dit is fantasties en die gevoel van vryheid. Veilig op die rug van die wind sweef ons af na die promenade by Seepunt waar ons `n sagte landing ervaar. Dit was nie kort voor lan nie toe land my broer en laaste my ma.

 

Die span was werklik baie vriendelik en goed georganiseerd. So as jy in die Kaap area is en bietjie die limiete wil toets probeer gerus hierdie uitstappie.

 

Sprei jou vlerke en vlieg hoog hierdie 2017 en moet nie bang wees om nuwe hoogtes na te jaag nie.

 

Besoek gerus “Cape Town Tandem Paragliding se webtuiste by www.paraglide.co.za o   info@paraglide.co.za. Jy kan gerus ook hul kontak by 076 892 2283
 
 

No comments:

Post a Comment